زندگی سالم به سبک اسلامی

طب اسلامی تجلی بارز سبک زندگی اسلامی است

دسیسه های استعمار در مقابل طب اسلامی

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۲ ق.ظ

 

حدود یک و نیم سال پیش که انگلیسیها در کشور ما عینیت پیدا کرد و قدرتش شدت گرفت که بیشترین قدرت انگلیس ها در زمان قاجار بود.

در کارها و دسیسه ها خود بسیار مغرورانه و بی رحمانه پیش رفته اند و هیچ مروتی در جنگ کردن نداشتند. در قدیم اگر دو سپاه می خواستند با هم جنگ کنند بصورت جوانمردانه درگیر می شدند اول رجز خوانی بود بعد رودرو با هم می جنگیدند و هرکس که زورش بیشتر بود قاعدتا پیروز میدان نبرد می شد ولی در زمان حال اینگونه نیست، اگر کسی می خواهد با کسی بجنگد می آید شبانه در غذا و یا آب آن سم می ریزد و آن طرف را می کشد یا می آید مثل حلبچه بمب شیمیایی می ریزند. پشت این چهره های جنایت کارانه در دنیا همیشه انگلیس بوده است.

بعد از این همه راه که گفتیم انگلیس ها آمدند و یک راه دیگر را انتخاب کردند و گفتند ما باید این ها را بکشیم یک طوری بکشیم که به اسم ما تمام نشود  را ه تغذیه را انتخاب کردند.

از کثیف ترین راه وارد شدند، آمدند دست گذاشتند روی تغذیه آمدند عمر 130 ساله ایرانی ها را که عمر عادی بود و این 130 سال را عمر می کردند عین 100 سال را کاملا کار می کردند نه اینکه 50 سالش روی ویلچر باشد عمر مفید می کردند جوری که اگر نوه پول تو جیبی می خواست سراغ پدر بزرگش می رفت. می رفتند یونجه بیل می زدند. یونجه بیل زدن یعنی چه ؟ یعنی این که چون ریشه یونجه خیلی سفت است و زور زیادی می خواهد که مرد 100 ساله به راحتی این کار را می کرد ولی الان به یک جوان 24 ساله بگویید نمی تواند .آن جوری 100 سال زندگی می کردند وقتی توی خانه می آمدند یک ابهتی داشتند الان یک دختر 24 ساله جلو مادرش قد علم می کند، آخه 24 سال هم شد سن ، تازه تا 35 سالگی جسم رشد می کند و از 35 سالگی به بعد روحت رشد می کند هنوز روحت رشد نکرده، صبر کن 35 سالت بشود بعد حرف بزن اگر قرار بود همه تا 40 سالگی بمیرند که الان همه دارند می میرند دیگه پیغمبری نبود که اسلامی باشد اگر قرار بود امام (ره) در 40 سالگی فوت کنند انقلاب اسلامی وجود نداشت. صهیونیسم اینها را می داند که هر اتفاقی می خواهد بیافتد وتبلور داشته های یک فرد همه بالای 40 سال است زیر 40 سال   چیزی یاد می گیری به دیگری یاد می دهی ولی پختگی ندارد. آن کلامی که بیان می کند و از وجودش در می آید و به قلب طرف می نشیند، این حالت فقط در بالای 40 سالگی امکان دارد و این ها طوری تنظیم کردند که همه زیر 40 سال بمیرند این فاجعه است که وقتی ما به مردم می گوییم50 سال آخرش است واگر به نسل جوان بگویند 50 سال عمر می کنی می گوید خوب است، چرا ما باید قبول کنیم 50 سال را ؟ اصلا معنا نداشت که یه دختر 18 ساله با یک پسر 24 ساله ازدواج کند و بعد هم بچه دار بشوند که هنوز سر و دست بچه را تشخیص نمی دهد بعد هم به مادرش می گوید نه تو کاری نداشته باش مادر من خودم بلدم بچه ام را تربیت کنم. تو کجا بلدی بچه ات را تربیت کنی ؟ اصلا در قدیم عروس و دامادها بچه را بزرگ نمی کردند این که می گفتند چل چلی یعنی تازه به سن 40 سال که رسدیند این هادر انفوان جوانی 40 بوده یعنی اوج سلامتی ، الان 40 ساله های ما همه سرطانی هستند توی بیمارستان خوابیدند، نمی شود به صورت هایشان نگاه کرد. کسی که غذایش سالم باشد و بدنش سالم باشد نمی میرد) این تجربه 7000 سال طب است( مگر زمانی می میرد که تصادف کند یا این که پیر شود در حدی که فقط پوست و استخوان شود یعنی هر کسی را دیدند که با گوشت میگذارندش توی قبر به جز تصادفات یا خودش، خودش را کشته یا یکی مثل انگلیس با این نقشه ها او را کشته ، هیچ کس نباید با گوشت وارد قبر شود و ضمناً مرده ای که با پوست و استخوان وارد قبر شود مرگش شیرین است .

  • محمد جواد عابدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی